Moje firma
3. 1. 2012
Postup při založení nové firmy
- Vyplnění online formuláře
Uživatel zadá prostřednictvím registračního průvodce na stránkách ZalozFirmu.cz údaje k zakládané firmě. - Vytvoření dokumentů k zakládané firmě
Po zadání údajů o zakládané firmě vygeneruje systém ZalozFirmu.cz okamžitě automaticky veškeré dokumenty nezbytné k dokončení registrace a tyto zašle na zadanou emailovou adresu uživatele. - Podpis dokumentů uživatelem
Uživatel provede elektronický podpis dokumentů přímo v rámci registračního formuláře nebo dokumenty vytiskne, podepíše a zašle zpět pobočce ZalozFirmu.cz a dále provede úhradu zákonných poplatků spojených s registrací. Případné specifické nebo dodatečné požadavky je možné vyřídit kontaktováním linky podpory ZalozFirmu.cz. - Dokončení registrace
ZalozFirmu.cz zabezpečí veškeré zbývající doklady nezbytné k založení firmy, obstarání živnostenských oprávnění, komunikaci s úřady, zastupování v řízeních týkajících se nové firmy a dokončení registrace firmy v obchodním a živnostenském rejstříku. - Převzetí registrované firmy
Po dokončení registrace obdrží uživatel kompletní složku s výpisem z obchodního nebo živnostenského rejstříku a ostatní související korporátní dokumentaci nezbytnou k dalšímu provozu firmy.
A více na adrese :
http://www.zalozfirmu.cz/zaloz-firmu/
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář